3 نکته جلسه قرار داد که تو نباید دست کم یگیری!!؟؟!

اخرین ویرایش 1401/05/12 12:17

3 نکته جلسه قرار داد که تو نباید دست کم یگیری!!؟؟!

3 نکته جلسه قرار داد که تو نباید دست کم یگیری!!؟؟!

 

در اتاق قرارداد باید این 3 نکته رو رعایت کنید.
1) با خریدار زودتر قراربذار!!
2)جلسه قرارداد رو قرنطینه کن !!!
3)خوش تیپ و خوش زبون باش!!

 

توی جلسه ای که به منظور عقد قرارداد ملکی برگزار میشه سه طرف فروشنده یا مالک و خریدار یا مستاجر و کارشناس مشاور املاک حضور دارن..

شما به عنوان ضلع سوم باید دو طرف دیگه رو با وجود همه تفاوت ها و عدم تفاهم هاشون به توافق برسونید. این اصل با رعایت چند نکته طلایی انجام میشه با ما همراه باشید تا شما رو با اصول این جلسه آشنا کنیم.

 

با خریدار زودتر قرار بذار!!!

به خریدار بگو ده دقیقه زودتر از فروشنده به جلسه بیاد تاببینی چطوری میخاد پرداخت کنه؟؟ اگه قصد داشت تخفیف بگیره بهش بگو تو سر ملک نزن به فروشنده بگو ملکت خوبه پول من کمه شما تخفیف بده خیر و برکتشو میبینی!!

 

تجربه نشون میده که چالش هایی مثل بالا بودن قیمت ملک برای خریدار پایین بودن قیمت پیشنهادی خریدار ایراد در ملک و نقد نبودن پول مشتری از موارد پر تکرار در این جلسات هستن.

پس خودت رو برای برقراری تعادل در این موقعیت ها آماده کن.

 

جلسه قرارداد رو قرنطینه کن!!

یه مشاور املاک حرفه ای اجازه ورود هیچ کس رو به جلسه قرارداد نمیده به مشتری هاش ثابت میکنه که تمام حواس و تمرکزش روی تنظیم قرارداد اوناست. با دقت به حرفاشون گوش میده و خواسته هاشون و توی قرارداد مینویسه.

 

خوش تیپ و خوش زبون باش!!

ظاهر مرتب و شیک به مخاطب منظم بودن شما تو همه کارهاتونو منتقل میکنه و چی از این خصوصیت برای یک مشاور املاک اهمیت داره !!؟؟

تو همه کارهات نظم داشته باش. روی فن بیانت هم حسابی کار کن چون همیشه ممکنه کسی بلد باشه از تو بهتر حرف بزنه و جلسه رو دست بگیره.!!!

 

 

 

 

 

برچسب ها: